Friday, December 10, 2010

BERTUKAR!!!

So akhirnya aku decide utk guna BM sebagai bahasa perantara (ceh,mcm men bomoh2 lak) dalam blog ni.. Kenapa? supaya aku dapat berloyar buruk dengan lebih fluent..hahaha (adeke cmtu lk) =_= ...rasanya ikut mood la kot..jp BM jp BI..mungkin sok lusa kuar bahse Jepun lk sape tau kan..ahaha..(merapu sensorang~)

Cuti sem..erghh..sbb aku da jnji dlm 1st blog aku xnk meroyan dlm blog ni utk mngelakkan org nyampah nk baca so aku letak point jela..cuti kali ni seems boring n mnyakitkan hati sbb:

  • xpegi mana2 (perlis sgt mmbosankn ok..fastfud yg ade kfc ngan pizza...mcD xde! even secret recipe bru nek hr tu pun nk kecoh)
  • dapat result exam..benci!
anyway hr tu adela pg singgah Hadyai kejap jln2 cuti-cuti Thailand..ahha...dgr mak aku cte pas kjadian banjir hr tu batu ikan duyung kt Songhkla tu dah xde..wooo..ombak kuat punya pasal..xleh nk byg kn bnda tu dah bape kurun kat situ ttbe da xde. (Warning dr Yang Maha Berkuasa tu...)..adik aku kate pas banjir kedua nnt ttbe ade tugu ikan duyung laki lk..lolz..tukar shift ke hape


Hadyai mendung sokmo..tp syok gk sbenonye sbb sejuk sikit nk soping..lalalala~ slalunye panas cm dlm oven  >.<
Patut ke aku list mnde aku soping?err...how public is public blog aku nih...xde arah tuju lagi blog nih..
Jom enjoy gambo ah...layanzz~

view from our room...see bertapa mendungnye cuaca?
aku bli spek nerd nih..dah lama tringin pastu stat la berpoyo ngan adik aku

~0-0~ hahaha
and lastly aku nk share gambo epic yg diambil oleh adik aku time kat umah hr tu...tadaahh!!!!presenting my shameless cat!
gmbaq ni leh digunakan sebagai pengubat luka di hati sbb pas tgk sumpah aku rasa nk gelak guling2
ok..habeh dah mngarut..till then.chow~

No comments:

Post a Comment