Sunday, April 10, 2011

Kebizian melampau

Assalamualaikum...

Final year!Final sem!Final year project!Projek semester akhir! Semua wat otak aku serabut ja, zaman bila last aku update blog ni pun tataw..nak melukis skang pun curi2 masa je...=_='' sedangkan masa nak tido pun xcukup..huk3 Assignment da berlungguk2,semua nak kena anta waktu2 kritikal nih..2minggu lagi da start Telecommunication Exhibition..resultnye simulation aku carca marba..hadoi3 T^T

rindu kat nyau..huk3

ni pun aku curi2 masa wat speedpainting sebab xtahan pas tengok lukisan2 kat dA time tengah clearkan inbox aku yang sarat ngan lukisan2 orang len

p/s: terharu tengok video group MAWA wat kat FB..even aku xdapat The Best of The Best pun, sronok gak sebab ada orang hargai nak letak lam video tuh


No comments:

Post a Comment