Thursday, April 28, 2011

Precious moment

Salam..
Entri kali ni ditujukan khas buat my siblings..my big sis,Mas Elyna and my lil bro, Mohd Ezryl Ali
Tadi aku dok tengok balik video miming yang kami dok rakam dulu2..yaaa...itu salah satu aktiviti gila anak2 Azol,tapi kenangan sehh..dah gelak2 tengok video tu pastu nanges plak..isk.mesti rumate aku ingat aku da xbtol..haha..anyway..Rindu saat2 tu...
So sempena kerinduan ni, aku buat satu strip komik berdasarkan kisah benar antara kami bertiga.Enjoy ;)



Ni adalah kisah benar time taun bape ntah..time tu jakun lagi tengok nset..aku pun takde nset lagi rasanya time tu..so kami rakam suara guna nset kak aku. Aku cadang aktiviti tu sebab kalau orang kol selalunya orang akan tanya "ni sapa? kak ngah ka,kak long?ka boboi?"..haha~ =_= Time ni adik aku tak jambu lagi, time ni die sangat bulat dan innocent lagi..lolololol...
Ayat standard r kalo kita nak test menulis ke nak test pape ke mesti guna rangkap lagu nih

Saya ada burung pipit,
Satu hari jatuh sakit,
Saya fiikir nyamuk gigit,
Gigit mata burung pipit,

Lepas "satu.." mestila sambungan die "..hari" kan.. boleh pulak adik aku jawab dengan yakin dan innocentnye "DUA"..mau tak renggah gelak kami time tu..hahahahha..isk,tepon tu pun campak mana dah..tak delete lagi rasanya record tuh..hurm...

Anyway buat kak long and poi tersayang, even anda geli geleman baca ayat ni tapi bacala jugak..I MISS YOU ALL SO MUCH!!!!! miss the happy moment when we together..isk3 bergenang plak taip nih..isk
Ok bai..xstadi abeh lagi nih..sok exam..doakan aku leh jawab betul ea..jaa~~salam..

6 comments:

  1. miss u too.. bila nak mai sabah? bapa kali dah org dok cadang tarikh kat ayah dia dok x kompem2 lagik

    ReplyDelete
  2. ayah baru dapat senarai function utk akan datang nih..asai balik umah topik sama ja bincang,bila smua leh cuti srentak..haha :')

    ReplyDelete
  3. gaga! siyes klakar...memang lawak benor~ heee

    ReplyDelete