Sunday, February 6, 2011

Kill Ur Feet!

Assalamualaikum,
para hadirin yg dihormati,stelah penat lelah drive selama 4jam dari noghori den kek n9 sampai Jaybee..den pun terus membukak incik fesbuk dan puan deviantart untuk cek2 ape yang patut(tanpa mengemas barang terlebih dahulu)..kendian teringat la plak beta kat blog beta yang feeling neglected nih..ahaha..
berbekalkan bihun pnoh sebekas beta memulakan cerita..alkisahnya~

Lepas aku gila baca blog atau bahasa blogger nih blog-walking kat blog2 fashionita2 yang cun lagi melecun aku pun terkena la jugak tempias virus pengaruh rakan sebaya iaitu nak turut berfesyen aneh. Even ini cerita taun lepas punya tapi sebab aku baru berjaya amik gamba maka..ok2 skang aku cte ..melalut je keje...


jeng,jeng,jeng.....saspen x? XD
Korang mesti dah tau mende aku nak cite kan?so..pada ladies n 'gentle'man..korang berani x pakai kasut cenggini?hohoho...Time aku ngan Cik Fatin merayau2 di Sutera Mall kala Year End Sale, aku bertindak diluar kawalan dengan membeli kasut nih setelah kelihatan terpampang dengan besaunye 50% ..lol..ok2,maybe kalo 80% ke 90% ke baru la waras sket kan nak hilang kawalan..xpun 100%..lagi best ye x? hahaha
Sebabkan 50% tambah lagi ngan 30% semangat nak berfesyen dapatla kat aku 80%..ok r tuh untuk aku ilang kawalan sekejap..haha..so lepas keliling satu Sutera Mall tu aku pun decide untuk membawa balik cik adik manis nih..pfftt..XD


kotak dah berlopak sebab aku pijak2..ye r,dalam bilik mana leh pakai kasut
jan~menakutkan x?
Aku xkira la plak bape inci kasut nih..tapi yang pasti menyakitkan kaki teramat la selepas berjalan sebanyak beberapa ribu mikrometer...huhuhu. Dengan keyakinan yang ada aku pun dengan steady-nya pakai la kasut ni pegi merayau kat supamaket hari tu..isk3..wat aku menyumpah2 dalam atie..sakitnye..adoi3

tolong ukur tengok bape inci?
Bagi yang dah besa mebi ini kasut tarak hal punya lah...siap leh berjoging hatta berlari marathon sekalipun..impossible is nothing bak kata incik Adidas
Tapi bagi aku..serik da pastu,tapi sayang gila kot,da beli xnak pakai lak..mana leh..so aku mencari alternatif supaya aku xgive up lagi untuk buang tebiat pakai kasut cenggini..

ini bukan iklan racun perosak
Party Feet Soft Touch..pfftt
Agak2 leh caye x natang nih? aku xtry lagi pun..bila nak try?erk...nak pegi mana nk try kasut nih..dinner?takut tertomoih lak satgi..huk3..eden torai lah yo..T^T..Till then..jane~

2 comments:

  1. sle pki tme dinner ok!ak xnk tggi sesorg..*even ak ttp tggi even x pki heels.kekeke~*

    ReplyDelete
  2. baik,aku pakai nanti.jgn tekejut lak..hahaha

    ReplyDelete