Monday, February 7, 2011

Konsert diraja?Tipah Tertipu

Bzzzttt...sebelum aku di fire bek aku fire dulu..nonono..ini bukan isu derhaka kepada raja dan negara..ini cuma celite wa tertipu tatkala cuti CNY hari tu..lololol...

see dop?
Maapla gambaq xclear..maklumla beta xpunya kamera dslr yg maha hebat tu..isk3..tapi kalo korang kenyit mata sket or kenyit banyak2 korang nampakla kan "..konsert..diraja..(jp,aku pun kena tenung nk baca..).." abaikan pemalar..Konsert Okestra Diraja yg bertempat di UKM...ayah aku punye tempat keje r wajibkan semua geng2 PDRM ayah aku tu pegi..aku ni memula cam..ahh,malasla..bukan konsert dato Siti pun,xpun group morning musume ke,arashi ke..tapi sebab rasa nak cari pengalaman so aku pun paksa diri ikut..

morning musume yg cute
Arashi yang hensem + klakar
credit picture to whoever owned n mr google


Hurm..xdela tertipu extreme sangat sebenarnye tapi disebabkan oleh title "diraja" yg bermaksud akan ada raja di konsert itu..dan juga ayah aku yang mewajibkan kami seisi keluarga memakai baju formal wat aku rasa pehh,mesti hebat nih..aku ni pun punyela cari baju formal ape aku ade nak pegi konsert tuh..ye r,xnk la plak aku pakai baju kurung..huk3..tapi aku ni mana ade baju formal selain baju kurung..soo..atas sebab2 emergency,aku telah mengepaw baju keje kakak aku..lolz..so aku rasa aku adela meced 10bulan time tu..hahahha

ade rupa exec x? hahaha
Skali bila da sampai aku rasa pelik,pehal yang budak skolah je ramai nih..adik aku kata "dah rasa cam dalam dewan kuliah"..xnampak la plak ghupe2 dato2,datin2 dan yg seangkatan dengannya..aku da plek dah..pastu tetibe diorg pasang video record the day before..cess,time tu baru aku rasa tertipu..rupenye raja datang semalam,yg hari ni untuk public je..ramai je bebudak luar datang pakai suar jeans..bertambah2 bengang aku,yg paling best ade sorang makcik tu siap pakai tshirt bese lengan pendek pegi dok depaaannn skali n anak die kot pakai round neck je yg turut serta dok depan..huk3 T^T
Bila da start aku hanya mampu sampaikan aku salute part okestra je..yang len cam nak promote UKM je aku rasa..dan xbest pun yang len2 tu..adik aku bertindak extremist dengan memakai iPod beliau..lol


Dalam kul 10pm tu abes la konsert yang xbest itu..then..kitorg pun blah mencari makanan di sekitar..Bangi?
OTL..aku memang fail geografi nih..ahaha..okeh,chow~
p/s: wei3..sok aku ada test optik..tak..bukan pegi test chek mata..tapi test optical system...xstadi lagi pun tapi sebok tulih blog..pehh..wish me luck!

No comments:

Post a Comment