Friday, February 11, 2011

Songsangkah aku?

Assalamualaikum...

Haha,tajuk saspen punyer...rilex2,saya masih lagi insan yang normal dari segi akal dan fikirannya walaupun telah dicop mempunyai "pemikiran songsang" oleh pakar psikologi...hahahahhaha

Sebagai seorang yang mempunyai 'pemikiran yang songsang' aku akan memulakan blog ni seperti biasa..dengan detail2 yang xperlu dan tidak straight to the point..lol

tadi dalam pukul 3lebih time aku tengah syok2 main game sambil window soping, cik Neiya ajak aku g makan bubur kat tempat pisang goreng belakang pasar kat taman U yang sangat femes dikalangan dak2 UTM..perut yang da berbunyi2 dek xmakan tengah hari membuatkan aku secara spontan taip "nak ikut!"

Cam bese disebabkan ke'songsang'an aku, aku selalu wat lawak2 merapu yang menyebabkan cik Nazirah aka cik DC tegor aku "mas,jangan wat aku gelak"..haha..maapkan saya cik DC..malah cik Neiya yang kaki merapu jua pun kekadang tensen melayan kerenah birokrasi kesongsangan aku nih..bkn ape..wahai rakan2 sekalian, from the bottom of my heart..aku ni ske wat lawak merapu sebab aku nak wt org gelak + hepi so sorila pada yang kurang bekenan akan tabiat aku ni yang xhabes2..haha..(melalut tahap maksima..)
So kitorg pon oderla bubur 3mangkok..adess,da macam orang demam kami bertiga nih..tapi aku ngan cik Neiya oder ais kacang..yang demam cik DC saje..hahaha =p

agak2 lepak lama sket n pas menapau balik kopok lekor ngan pisang goreng pojaan ramai tu kitorg pun blah..time dalam kete tu aku ni keje ngayat cik Neiya aka driver bertauliah untuk bawak kitorg g FOOD,HEALTH and BEAUTY EXHIBITION kat DSI..aku smangat nak g sebab part BEAUTY tu je...ahaha
Cik Neiya da tensen tahap cipan sebab aku ajak die dari 2 hari lepas lagi pon setuju bawak kitorg g DSI..yeay!

punye semangat pegi..baru kul 5pm..last2 tengok semua da start bungkus2 nak balik..dalam hati aku "ape ni??!!kata buka kul 9am smpai 11pm"..hampeh

Ade satu booth je yang menarik perhatian aku ngan cik DC iaitu booth "brain-checker"? die akan scan thumb-print kite then gitau la ape personaliti kite berdasarkan kajian2 yang telah dibuat oleh pakar..haaaa...part ni la aku kena cop songsang nih..ish3 Orang yang explain tu lak orang laki..chinese..so sebab tu aku rasa penggunaan bahasa melayu dia agak kureng..mebi ade ayat yang lebih sesuai dari perkataan "songsang" yang telah membuatkan cik Neiya dan cik DC both tergelak bila dia cakap cenggitu..

Die kata berdasar thumb-print aku..aku nih:

  • Degil
  • Unik
  • Ske wat benda2 pelik..taste aku memang pelik pon..telah dipersetujui oleh rakan2 yg mngenali
  • Tetap ngan cara pemikiran aku sendiri
  • xkan suka dengan apa yang org belikan untuk aku melainkan aku suka
  • mampu wat benda yang sama berulang2 kalo aku suka..(cth dia bg mkn nasi goreng tiap2 hari..lol)
  • SONGSANG..lol..
Actually songsang kat sini bermaksud fikiran aku ni xmacam orang lain..sebenarnye aku pon pasan gak tentang hal tuh..kalo x xdela blog aku ni nama Right Mind Leftie kan..even kalo korang baca entry first aku pun aku ade ckp  " i would give the first warnings that MY GRAMMAR IS HORRIBLE and IM A WEIRDOS..lol "..n kat about me pun aku de tulis.." im a proud lefty which posses my own way of thinking. " Aku kadang2 kurang bersetuju ngan sesetengah pendapat or kadang2 aku selalu persoalkan nape manusia ni tetapkan peraturan yang sedemikian dan sedemikian walhal yang sebegitu dan sebegitu lbey baik...pfftt...mnde aku merapu nih..
Moral of the story: aku xgila n aku bukan lesbian..LOL


Ok,da malas nak tulis panjang2,nanti korang cemuih baca..till next entry..jane~ 





4 comments:

  1. ak ske gambo yg last tuh..haha [neiya]

    ReplyDelete
  2. les!hahaha..oh,,g beauty2 tu ajk ak pong!nk majukkkkk!nk cek otak ak gk nh ha.huwaaaa!

    ReplyDelete
  3. bape kali da aku ajak..ko bz je..huhuhu

    ReplyDelete