Tuesday, May 17, 2011

Babai SETian

Salam,
Fes ofol..blogger..bila nak bagi balik entri aku yang kome hilangkan hari tu? edit:ok, da dpt balik da..

Huhu, akhirnya berjaya gak aku menghabehkan degree aku kat UTM nih..degree+fokas..so total 4taun stengah tunai~..tapi sebab aku sayang gila babas kat UTM ni so mebi aku akan sambung master lagi kot..hahaha
So hari tu pada 14Mei 2011, SET yang sangat terkenal dengan ikatan ukhuwah yang sangat2 terikat menganjurkan BBQ SET yang terakhir yang diberi nama Grand SET NItez Finale ..wat benda ni untuk tinggalkan kenangan la sebab pasni masing2 da keje ikut haluan sendiri kan..

Tapi pada hari tu memang hari mengumpul kenangan atau aku gelar hari itu "Hari Injured Sedunia"..kenapa? sebab dari awal pagi sampaila malamnya asek injured je..sobs2..bukan takat aku sorang, tempias turut terkena kat teman2 yang lain..ngeh2

todia ace grup ni beraksi
Pagi tu dimulakan ngan main game..game Basketball ngan sukasukinekabalingslipa. Aku ni dari kecik lagi xdak jodoh ngan Mr. Ball, dulu aku break ngan die sebab die bagi kepala aku sedas,kali ni aku dipertemukan lagi ngan Mr. Ball..tapi Mr. Ball benci aku, sampai sekarang dia benci aku..bila laaa die nak maafkan aku..huk3 sanggup die membengkakkan,membiru,melobamkan jari kelingking kanan aku..sampai hari ni xbaik2 lagi T^T
even jari bengkak sebelah masih mampu tsenyum..haha
So malam tu adela makan2,sayangnya petang tu aku xturun merewang sama sebab tolong cik DC handle cenderahati..hehe,maap ea kwn2..^^;
aku ditugaskan utk mdesign kad pemenang award mlm tu.behold the crappiness

ttbe jadi kad kawen lak kn

final design.lol

Then malamnye BBQ sampai kul 1 rasa sebab pastu tu sesi bulatan luahan hati prasaan mintak maaf smua tu lah..hoho,sebak jugak rasanya..
p/s: aku xambik banyak gamba time ni sebab sebok makan..hehe

Buat kawan2, selamat menempuh alam dewasa, dah keje, dah kawen jangan lupe update2 fesbuk..kawen tu plak jangan lupa jemput..Good Luck in your life!!!

No comments:

Post a Comment