Thursday, May 12, 2011

Merewang di Kameren Helen

Salam...
Akhirnya hari ni UTM sejuk gak sebab hujan turun pagi tadi..pastu terus mendung spanjang hari..best woo..rasa cam kat kameren helen =p
Sesudahnya aku mengambik draft tesis aku kat SV, then pegi makan 'lunch' pukul 3 lebih, pas Asar tu ada sesi merewang sempena bbq esok. Lecturer belanja dak2 SET seperti yang die war2 kan time exhibition hari tu..

Perkenalkan bakal2 calon yang boleh dibuat menantu XD

p/s:laju gle kan aku upload gamba?siap sempat edit lagi XD


Kenapa aku letak nama mereka? sebab nak senangkan proses korang isi borang nanti..hahaha =p
Takde..sajela,nanti semua da grad..da keje..aku bukak2 balik entri ni leh gak aku ingat nama depa..nama2 orang yang boleh dibuat calon menantu. XDDDDD
Ok,malam ni kena bersedia mental wat correction tesis.Yosh!!
Jane~~

No comments:

Post a Comment