Saturday, May 7, 2011

Panas

Salam..
Hari tu time stadi exam optik tiap2 hari ujan..mencabar kesabaran je katil dok memanggil2..dalam hati aku kata"xpe2,pas exam nanti aku khado tido time2 ujan"..elok2 habes exam optik (5/5/11) direct panas je memanjang,sampai la sekarang tunggu punya tunggu hujan tak turun2 (cakap dalam nada cita p.ramlee seniman bujang lapuk).Tadi pas abes exam management bajet2 nak ujan la..tapi xujan gak..huk3..panas bebenau,bahang terasa..T^T..yang mana membuatkan aku xleh nak tido,xselesa..so aku pun melukis..haha.instead of siapkan tesis itu..

meet elise
 Ni aku nak lukih aku punya karakter baru tu, tapi..tapi..tengok r jam da kul bape tu..pehh..nak dekat kul 4am xtido2 lagi, dh tesis xsiap lagi =_=...ikut hati nak tido r nih, tapi panas,kang kalo tido mesti berpeluh2 cam baru pas acara maraton 100m.
Abyway, nk tempek lagi lukisan aku yang len..mau xmau kena paksa tido gak pas tulis blog nih

hasil inspirasi Jar of Hearts-christina perri

..ok,selamat malam...zzzz'''

6 comments: